úterý 26. února 2013

Rozhovor s hrdinou

Já: Ahoj, proč ubližuješ ostatním lidem?
Gary: Líbí se mi to. Mám rád když se mě ostatní bojí.
Já: Ty by si nechtěl mít kamaráda?
Gary: Ne, na co by mi byl? Akorát by mi říkal, co mám,nebo nemám dělat.
Já: Proč si neposlouchal mamku a babičku? A proč jsi jim dával všechno za vinu?
Gary: Proč bych je měl poslouchat? Nikdy sem je neposlouchal a nikdy nebudu. Stejně za to všechno můžou ony. Ony mě tam poslali.
Já: Proč jsi nechtěl na venkov?
Gary: Protože je tam strašná nuda. Nedá se tam dělat nic zajímavého. Mám rád města, tam se dá dělat tolik věcí.
Já: Proč si nešel dobrovolně na procházku, když ses tolik nudil?
Gary: A proč bych měl? Zbytečně bych se zašpinil a ještě by se mi něco stalo.
Já: Proč si opustil stezku?
Gary: Já vlastně ani nevím. Jen jsem chtěl porušit nařízení matky. Rád porušuji pravidla.
Já: Bál ses,když jsi se ztratil?
Gary: Nebál jsem se. Měl jsem jen hrozný vztek na matku a babičku.

Žádné komentáře:

Okomentovat